poniedziałek, 25 listopada 2013

Mini zakupy w Rossmannie - 40% :)

Cześć kochani :)

Korzystając z wolnej chwili chciałam wam pokazać co kupiłam na promocji - 40% w Rossmannie. Nie ma tego wiele, ponieważ nie chciałam kupować czegoś co mi nie jest teraz potrzebne. Nie mam w zwyczaju wpadać w zakupowy szał.


1. Rimmel Stay Matte podkład 001 Light Ivory - 13.19zł
2. Rimmel Stay Matte puder 001 Transparent - 15.59zł
3. Max Factor 2000 Calorie tusz do rzęs Black - 17.99zł


A wam udało się coś upolować ? :)

7 komentarzy:

  1. Czekam koniecznie na recenzję tego podkładu z Rimmela, bo odcień chyba nie należy do najjaśniejszych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć po zastanowieniu ... jeszcze promocja trwa, więc nie wiadomo, jak to się skończy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat sobie przypomnisz , że coś Ci się przyda ;)

      Usuń
  3. Ja też kupiłam tylko kilka rzeczy, choć strasznie kusiło, żeby kupić więcej :P ale dałam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. upolowałam dokładnie to samo :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy dodany komentarz :)