poniedziałek, 6 stycznia 2014

Podkład - Rimmel Stay Matte (bubel wszechczasów)


#43
Cześć kochani :)

Na rossmannowskiej promocji -40% zakupiłam nowość od Rimmela podkład Stay Matte, ponieważ nie kosztował dużo skusiłam się na niego w ciemno, nie czytając wcześniej opinii na jego temat. Niestety muszę stwierdzić, że dawno nie miałam tak fatalnego podkładu. Od razu podkreślam, że jestem posiadaczką cery mieszanej, bardziej w stronę suchej.


 posiadam najjaśniejszy odcień 091 Light Ivory




"Nowy podkład Rimmel Stay Matte zapobiega świeceniu się cery, a dzięki zastosowaniu mikrosferycznych pudrów skóra jest jedwabiście gładka i miękka. Lekka, kremowa formuła podkładu wyjątkowo łatwo rozprowadza się na skórze, a w połączeniu z emulgatorami żelowymi płynnie i równomiernie łączy się ze skórą bez rolowania się i efektu maski. Matowe wykończenie zawdzięcza opatentowanej japońskiej formule żelu pielęgnacyjnego. Zawarty w podkładzie kaolin zapewnia matową, lecz promienną cerę. Zawiera bardzo lekki matujący puder, wszystko po to, by stworzyć nieskazitelne, jedwabne, wolne od błyszczenia się wykończenie makijażu, które utrzymuje się cały dzień, pozostawiając skórę świeżą i naturalnie matową."

+ gama kolorystyczna jest na prawdę spora i najjaśniejszy kolor jest rzeczywiście bardzo jasny
+ konsystencja lekka, piankowa

- nie da się go równomiernie rozprowadzić, od razu po nałożeniu widać smugi i prześwity
- nie współgra dobrze z żadnym kremem do twarzy
- okropnie się waży, po 4-5h mamy 'ciasto' na twarzy, co wygląda bardzo nieestetycznie i wymaga natychmiastowej poprawki
- ściera się , nałożenie pudru, bronzera czy różu bez naruszenia podkładu jest niemożliwe, nawet delikatny pędzelek zbiera podkład 
- zapycha pory, po użyciu tego podkładu moja cera jest w tak fatalnym stanie, że sama nie wiem jak teraz usunąć te niedoskonałości, nigdy wcześniej nie miałam takiego problemu 
- efekt maski gwarantowany, nie ważne czy nałoży się mało czy dużo podkładu nie da się tego uniknąć
- wchodzi w zmarszczki i podkreśla nawet te na co dzień nie widoczne
- podkreśla suche skórki

skład

Ja ogólnie nie jestem bardzo wymagająca co do podkładów, moja cera akceptuje wiele z nich i utrzymuje je bezproblemowo. Nie spodziewałam się, że może być aż tak źle, ale uwierzcie mi że jest. Nikomu nie polecam kupować tego podkładu, nie jest wart nawet tego by wziąć go za darmo, bo po co sobie szkodzić. Nie wiem skąd tyle dobrych opinii na jego temat, skoro od razu po nałożeniu podkładu widać, że nie jest on dobry, a chyba nikt nie lubi takich produktów, które źle się nakłada i które od razu się ścierają i ważą. Jest to mój najgorszy podkład jaki w życiu miałam.

Miałyście styczność z tym bubelkiem?

Cena: 13zł w promocji, normalnie około 25zł
Pojemność: 30ml
Dostępność: Rossmann, Natura, wiele małych drogerii 

14 komentarzy:

  1. Nie miałam z nim styczności. Czytałam natomiast mnóstwo negatywnych recenzji, więc nie skuszę się.

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłam go bez zastanowienia, bo uwielbiam starą wersję stay matte, ta jednak mnie rozczarowała, podkład był dla mnie zdecydowanie za ciężki i za bardzo widoczny

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go nie miałam i raczej się na niego nie skusze.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam, ale po prostu już ze swatchy na dłoniach z blogów wiem że byłby dla mnie masakryczny (skórki, maska, wchodzenie w pory etc - z takimi mankamentami co z tego, że matuje?). generalnie podkłady rimmela nie są takie złe w tej kategorii cenowej, nie wiem czemu wypuścili ten bubel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie matuje nawet na długo, zgodzę się z Twoją opinią, że Rimmel ma fajne podkłady, dlatego może w ciemno się nie bałam kupić tego, ale teraz już wiem, żeby jednak wcześniej co nieco się dowiedzieć zanim kupię

      Usuń
  5. Tego podkładu jeszcze nie miałam, ciekawe jakby się u mnie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tego produktu..ciekawe jak krycie...tylko ze ja potrzbeuje cos nawilzajacego :/

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze wiedziec :)
    P.S zostałaś nominowana do wzięcia udziału w KONKURSIE Serdecznie Zapraszam :)))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam, dla mnie idealny. Jednakże ja mam cerę tłustą.. Na mojej buźce się nie waży, nie ściera, trzyma cały dzień. Matuje również bardzo dobrze, dopiero pod wieczór zaczynam się błyszczeć, a nakładam go codziennie o godzinie 7:00. Używam pudru z Golden Rose, nie mam problemu ze ścieraniem się.

    Natomiast przykrą prawdą jest to , iż bardzo zatyka pory :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też mam tłustą i chyba muszę wypróbować,

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy jakieś nowe wpisy będą?;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że bardzo kusi mnie to cudo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy dodany komentarz :)