czwartek, 11 kwietnia 2013

Szminka - Avon Ultra Color Rich

Cześć kochani:)

Moją nowością kosmetyczną są szminki z Avonu. Zapomniałam o nich wspomnieć w ostatnim poście z zakupów, ponieważ kupiłam je troszkę wcześniej. Byłam ciekawa jak się sprawdzają bo słyszałam o nich dobre opinie i potrzebowałam takich jasnych kolorków na co dzień.  Dałam za obie 16zł dlatego 8zł na szminkę to dobra cena.


Od lewej: Carnation Cream, Pout Cream
  

 Od lewej: Pout Cream, Carnation Cream


 "Nowa kremowa formuła z witaminą E i jojobą zapewnia ustom głęboki, czysty, fantastycznie lśniący kolor i pełne nawilżenie. Usta są gładkie i pełne, a ich kształt doskonale podkreślony. Pozwala zaakcentować usta, zapewnia fantastyczny efekt, wyrazistość i głębię koloru w 3 wymiarach."

+ miękka
+ kremowa konsystencja
+ łatwo się nakłada
+ ściera się równomiernie

+ nie wchodzi w załamania
+ nie podkreśla suchych skórek

+ nie tworzy nam efektu idealnie wyrysowanych ust i płaskiego koloru

+/- nie utrzymują się bardzo długo, jednak na moich ustach żadna szminka się nie trzyma długo dlatego ciężko mi jest ocenić trwałość


Szminki sprawdzają się w takich codziennych warunkach, jestem zadowolona nie żałuje zakupu a nawet się cieszę że udało mi się tak tanio kupić :)


Dostępność: konsultantka, internet
Cena: 8-16zł
Pojemność: 3,6g

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie kolorki pomadek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory jak najbardziej moje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne i delikatne kolorki, choć na skórze odcień prezentuje się całkiem inaczej niż w opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie chyba takie światło że inaczej to wygląda, ale te na ręce oddają ich kolor na ustach :)

      Usuń

Dziękuje za każdy dodany komentarz :)