poniedziałek, 4 listopada 2013

Niekosmetyczni ulubieńcy - Październik :) #1

Cześć kochani :)

Postanowiłam zrobić coś nowego na moim blog i rozpocząć serię tzw. niekosmetycznych ulubieńców :) Myślę, że to fajna odskocznia od kosmetycznego świata i okazja by się z wami podzielić czymś więcej. Mam nadzieję, że spodoba wam się to.


SERIALE

SUPERNATURAL
Myślę, że spora część z was, która lubi oglądać seriale zna tę produkcje, ale jeśli ktoś nie kojarzy to w skrócie powiem, ze jest to serial opowiadający o dwóch braciach Samie i Deanie, których matka zginęła w dziwnych okolicznościach i idąc w ślady swojego ojca szukają wytłumaczenia i powodu jej śmierci. Są wojownikami i walczą z demonami i równymi istotami pozaziemskimi. Oczywiście akcje rozwijają się w różnych kierunkach, jest już aż 8 sezonów i teraz pojawił się 9, więc możecie sobie wyobrazić ile wątków już zawarto  w tym serialu. Na prawdę warto go obejrzeć, nawet jeżeli to nie są wasze klimaty, to myślę, że jesteście w stanie nabrać dystansu do takich rzeczy, bo tak się stało w moim przypadku :) 
 


ARROW
Pomysł na ten serial został zaczerpnięty z innego serialu, o historii Supermana czyli Smallville. Jestem przekonana, że kilka a nawet kilkanaście lat temu, każdy się trafił gdzieś w telewizji na Smallville, ponieważ jest to też serial 10 sezonowy, więc długo był emitowany. W jednym z sezonów pojawił się bohater który nazywał się Oliver Queen i był bohaterem, specjalizującym się w łucznictwie, który chce pomóc swojemu miastu walczyć ze złem. Jego przygoda z łukiem zaczęła się po tym jak przez 5 lat był uwięziony na wyspie z której nie mógł się wydostać i bardzo fajnie urywkami pokazywane są jego wspomnienia z tej wyspy. I serial Arrow powstał właśnie na podstawie tej postaci, Dopiero emitowany jest 2 sezon, jest to nowa produkcja i dobrze się zapowiada.

Oczywiście długo czekałam na październik, z powodu dwóch premier nowych sezonów tych seriali :)



BREAKING BAD
Jak ja to mówię, jest to serial dla prawdziwych facetów. Ale dla ostrych kobietek czemu nie :P Genialna, życiowa, realistyczna bardzo produkcja. Historia opowiada o nauczycielu chemii, który dowiaduje się, że ma raka i nie chcąc zostawić rodziny bez środków do życia, postanawia ze swoim byłym uczniem produkować metaamfetaminę. No i wiadomo jak się wchodzi w taki świat, zaczynają się gangsterskie porachunki no i właściwie przez cały serial można zaobserwować jak zmienia się życie człowieka, który decyduje się na takie życie. Ale warto też zauważyć, że pokazana jest chemia od innej strony niż np. w szkole :) Na prawdę bardzo polecam. 


PRISON BREAK
Ten serial pewnie też, wielu z was kojarzy. Był emitowany w telewizji polsat, jednak mi gdzieś te odcinki zaczęły umykać, dlatego postanowiłam od nowa po latach obejrzeć w całości tę produkcję i na prawdę nie żałuję :) Trochę zawiodłam się zakończeniem, ale właściwie po dobrnięciu do końca, zaczęłam inaczej interpretować tytuł tego serialu. Dla tych którzy mogli czasem nie wiedzieć o co chodzi to jest to historia o dwóch braciach, i jeden z nich zostaje wrobiony w morderstwo i czeka go kara śmierci. Za to drugi postanawia go uratować przed tym i planuje ucieczkę z więzienia. Serial ma 4 sezony i fajnie się rozkręca do samego końca.



KSIĄŻKI
MIASTO SZKŁA I MIASTO UPADŁYCH ANIOŁÓW
To 3 i 4 część serii Dary Anioła. Są to ogólnie książki dla młodzieży, mnóstwo nierealnych rzeczy, zakazana miłość i te sprawy. Ale książki bardzo wciągają i lekko się je czyta. Historia o Jacesie i Clary, których nieszczęśliwa miłość przewija się cały czas. Jace jest nocnym łowcą i Clary zupełnie nie świadoma innego świata, dowiaduje się, że również do niego należy i że jest w nim bardzo ważną i wyjątkową osobą. Jest tam mnóstwo wątków, dlatego nie sposób to szybko w skrócie opisać, ale jeśli ktoś lubi taki rodzaj literatury to bardzo polecam, na pewno nie będziecie żałować :)


MUZYKA

Chyba tylko dwie piosenki, wpadły mi w ucho w tym miesiącu i mimo, że nie słucham takiej muzyki sama dla siebie, to jednak na imprezach lubię bawić się do takiej muzyki :)
Wally Lopez - You Can't Stop the Beat ft. Jamie Scott 



A druga piosenka totalnie mnie zaskoczyła, gdy się powiedziałam, że to jego autorstwa. Cudowna!

JEDZENIE

Ponieważ znów staram się przechodzić na dietę, bądź po prostu zdrowsze jedzenie w tym miesiącu królowały u mnie sałatki! Uwielbiam sałatki, ale takie robione przeze mnie, wgl lubię gotować sama bo mogę wtedy robić po swojemu wszystko i zawsze mi to smakuje :) Żałuję, że nie mam zdjęć wszystkich ciekawych rzeczy jakie zgotowałam ale udało mi się uchwycić dla was jedną sałatkę, której przepis niedługo wam wrzucę :) Właściwie postanowiłam, naprawdę porządnie się przygotować do diety, i wielu pożytecznych rzeczy się nauczyłam, dlatego tą wiedzą też chętnie się z wami podzielę :)



DODATKI


House 15.99zł (3 szt.)

Domowej roboty :)


4 komentarze:

Dziękuje za każdy dodany komentarz :)