piątek, 1 listopada 2013

Projekt Denko - Wrzesień / Październik + 2 buble #3

Hej kochani :)

W tych miesiącach, zużyłam niewiele produktów, ale niestety na wielu produktach się zawiodłam. Ale wyciągnęłam kilka ciekawych wniosków odnośnie wszystkich nietrafionych produktów i mam nadzieję, że więcej po takie produkty nie sięgnę.


1. Szampon odbudowujący do włosów Garnier Ultra Doux - szampon zawiera olejek awokado, więc pierwsza myśl o nim była taka, że fajnie nawilży włosy. Ale tak nie jest, szampon wysusza włosy, nie oczyszcza ich jakoś świetnie i dodatkowo wysusza skórę głowy. Żadnego odbudowania włosów tym bardziej nie zauważyłam. Jedynie zapach jest ładny. Taki średniak jakich wiele. Kosztował coś około 7zł za 400ml.
Czy kupię ponownie? NIE

2. Tonik do twarzy Clean&Clear. - Całkiem fajny tonik, ale dla skóry tłustej. Jest on bardzo wysuszający i ostry w swoim działaniu. Ładnie oczyszcza buzię, nie uczula. Podrażnia skórę wrażliwą, ale nie podrażnia skóry tłustej. Ja mam skórę wrażliwą, dlatego dla mnie on się nie nadaje do codziennej pielęgnacji. Nie pamiętam ile kosztował.
Czy kupię ponownie? NIE

3. Tonik nagietkowy do twarzy Ziaja - nie zachwycił mnie swoim działaniem, recenzję tego produkty znajdziecie <tu>
Czy  kupię ponownie? NIE

4. Krem odżywczy do twarzy na dzień Nivea - świetnie nawilżający krem! recenzje znajdziecie <tu>
Czy kupię ponownie? TAK

4. Krem do twarzy Garnier Hydra Adapt - super się sprawdza pod makijaż. więcej na jego temat znajdziecie <tu>
Czy kupię ponownie? TAK

5. Perfumy Beyonce Heat - idealny zapach na lato, więcej na jego temat znajdziecie <tu>
Czy kupię ponownie? TAK

6. Perfmy Pur Blanca blush - zapach do którego często wracam, więcej na jego temat znajdziecie <tu>
Czy kupię ponownie? TAK

7. Plastry do depilacji ciała Soraya - kupiłam je z myślą o depilowaniu nóg, jednak masakrycznie mnie to podrażniło i obiecałam sobie, że nigdy więcej! Jednak zaczęłam je używać na mniejsze partie ciała i szczerze mówiąc, na prawdę dobrze mi się sprawdzają :) Nie podrażniają tak bardzo i ładnie wyrywają włoski. Starczają na długo bo ja sobie je tnę na mniejsze części i to opakowanie miałam hoho 4 lata aż. Nie pamiętam ile one kosztują.
Czy kupię ponownie? TAK

 8. Zmywacz do paznokci Isana - najlepszy zmywacz jakiego używałam, to jest ta wersja z acetonem i chyba nawet ją wolę niż tą bez acetonu. Łatwo i dokładnie zmywa lakier, nie przesusza płytki paznokcia ani skórek, jest wydajny i nie wiele kosztuje bo 3.99zł za 125ml. Czego chcieć więcej od zmywacza :) 
 Czy kupię ponownie? TAK

I na koniec dwa buble, są to rzeczy w których nie doszukałam się niczego pozytywnego.

9. Szampon 2w1 z odżywką Timotei Świeżość i czystość - tego produktu nie można nazwać szamponem, ponieważ nie spełnia on podstawowej rzeczy jaką powinien, czyli wgl nie myje włosów. Świeżość i czystość to jedynie na opakowaniu, mogę tym szamponem myć i 10 razy włosy z rzędu i one dalej są tłuste, brudne i bardzo obciążone ! Ja wiem że szampon z odżywką, z reguły działa na nasze włosy ciężej no ale bez przesady, żeby włosy nawet przez dzień nie był czyste i świeże. Totalny niewypał. Kosztował coś koło 8zł za 400ml.
Czy kupię ponownie? NIE

10. Płyn do higieny intymnej Facelle - Ja wiem, że ten produkt wiele osób sobie chwali, ale u mnie sprawdził się tragicznie. Przesuszył i podrażnił mnie tak, że po dwóch miesiącach od odstawienia go, nadal nie mogę się z tego wyleczyć. Bardzo mnie uczulił , moja skóra stała się dużo bardziej wrażliwa, zachwiał całą barierę ochronną i nie wiem ile potrwa teraz niwelowanie tych skutków. Na prawdę nie polecam. Już na samą myśl o tym, że płyn do higieny intymnej nadaje się do mycia włosów, mnie odstrasza, nie testowałam go w ten sposób i nie mam zamiaru go pod tym kątem oceniać, bo tak czy siak to produkt do higieny intymnej a nie do włosów. Kosztuje coś koło 5zł za 300ml. Ląduje w koszu bo czegoś takiego moim zdaniem nie powinno się nawet produkować.
Czy kupię ponownie? NIE


To wszystkie produkty jakie zużyłam we wrześniu i październiku, mam nadzieję, że denko wam się spodobało i przydadzą się wam moje opinie :)


8 komentarzy:

  1. miałam oba toniki - ten z Ziaji u mnie się sprawdzał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest taki zły, ale lubię jak tonik oczyszcza dobrze skórę a ten z Ziaji mi tego nie daje :)

      Usuń
  2. Muszę w końcu kupić ten zmywacz do paznokci Isany, tyle osób go chwali, widzę że Ty również z niego byłaś zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, myślę że w takiej cenie nie ma nic lepszego i łatwiej dostępnego :)

      Usuń
  3. zmywacz i mnie zainteresował..jutro na pewno zalicze Rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tonik do twarzy Clean&Clear miałam , ale inny rodzaj i był koszmarny, wysuszał skórę na placki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy dodany komentarz :)