poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Krem do twarzy - Garnier Hydra Adapt łagodzący lekki krem

Hej kochani :)

Dużo się słyszy ostatnio o nowości od Garniera, czyli kremie do twarzy Hydra Adapt. Ja posiadam ten do skóry normalnej i suchej, więc o nim wam opowiem. :)


krem znajduje się  w tubce co mi jak najbardziej odpowiada

otwiera się na klik

konsystencja jest lekka, ale nie lejąca


"Łagodzący lekki krem wzbogacony został w ekstrakt z BŁĘKITNEGO LOTOSU o właściwościach zmiękczających. Przywraca równowagę skóry, aby była ona świeża i miękka przez cały dzień. Ma nietłustą konsystencję i świetnie się wchłania.Kremy HYDRA ADAPT od Garniera to nowa generacja kremów dopasowanych do codziennej pielęgnacji skóry. Nawilżające przez 24 godziny aktywne formuły zostały stworzone na miarę potrzeb różnych typów cery, aby działać w harmonii ze skórą i odpowiadać na jej potrzeby.Wszystkie kremy zostały wzbogacone w intensywnie nawilżający ELIKSIR ROŚLINNY, który łączy w sobie minerały i składniki odżywcze takie jak: syrop klonowy, gliceryna i mannoza. Każdy krem posiada indywidualnie dobrany zestaw składników aktywnych, który idealnie dopasowuje się do potrzeb skóry."


 + dobrze nawilża skórę suchą, bardzo dobrze nawilża skórę normalną
+ wygładza, bo jego nałożeniu czuję jakbym nałożyła jakąś lekką bazę silikonową
+ szybko się wchłania
+ idealny pod makijaż, mam wrażenie, że nawet przedłuża jego trwałość
+ łagodzi skórę
+ daje uczucie świeżości
+ tani
+ łatwo dostępny
+ nie zapycha porów
+ orzeźwiający zapach, wyczuwam cytrusową nutę


skład:

Jeśli miałabym się do czegoś przyczepić to brakuje mi tylko mocniejszego nawilżenia mojej suchej skóry, bo miałam inny krem, który pod tym względem lepiej się sprawdzał. Jednak jest dostępny krem z tej serii właśnie dla suchej i bardzo suchej skóry, więc może się pokuszę go kupić i właśnie on da mi to odrobinę większe nawilżenie :) 

  Miałyście swój Hydra Adapt? 
  Sprawdził się u was? 

Cena: 8.99zł (w promocji)
Pojemność: 50ml
Dostępność: Rossmann, Supermarkety

14 komentarzy:

  1. zapowiada się naprawdę kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dobry, a nie drogi więc całkiem słusznie kusi :)

      Usuń
  2. ostatnio dużo na te kremy spoglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio była promocja na nie w rossmanie i tak się zastanawiałam brac czy nie brać (całe życie używam tylko nivea;)) i po tym poście chyba wkońcu się skuszę, czas na zmiany :D:D:D tymbradziej że cena zachęca. Zaobserwowałam i zapraszam do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam poprzedni z Nivea, bardziej on nawilżał, ale ten ma inne fajne cechy, których w nivea nie dopatrzyłam się :) Warto spróbować

      Usuń
  4. ja nie miałam, chociaż potrzebowałabym do cery tłustej:)
    a spoty reklamowe lecą tak często, że może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam do cery tłustej ale powinien też jest dobry ;)

      Usuń
  5. Ja jeszcze nie mam tego kremu. Ale widzę na nie szał ostatnio na blogach :) Może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie drogi a na prawdę fajny krem , więc zainteresowanie faktycznie jest duże :)

      Usuń
  6. nie miałam go i narazie nie kupie bo mam duzo kremów do testowania;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy jest ten krem, może u mnie by się sprawdził, mam mieszaną cerę, może skusze się ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy dodany komentarz :)