środa, 28 sierpnia 2013

Tonik - Ziaja tonik nagietkowy

Hej kochani ;)

Bardzo lubię toniki do twarzy, są one moim niezbędnikiem w codziennej pielęgnacji twarzy. Oczekuje od nich dobrego oczyszczenia i zapobiegania przed niedoskonałościami. Mam swoje dwa ulubieńce, ale jakiś czas temu wpadł mi do koszyka tonik z Ziaji do cery suchej, czy spełnił moje oczekiwania...


otwarcie tradycyjne na klik, jednak bardzo ciężko jest tonik otworzyć




"Delikatny, bezalkoholowy tonik z prowitaminą B5 (D-Panthenolem) oraz wyciągiem z nagietka o działaniu wybitnie kojącym i regenerującym. Wspaniale oczyszcza i odświeża, nawilża skórę oraz łagodzi podrażnienia. Ma naturalne dla skóry pH. Polecany do cery normalnej i suchej. 
Substancje aktywne:  wyciąg z nagietka, prowitamina B5 (D-Panthenol). " 



+ odświeża już po kilku sekundach od nałożenia czuć przyjemny chłód na twarzy
+ dobrze oczyszcza, można się nim pozbyć łatwo resztek makijażu
+ łagodzi podrażnienia
+ koi , jeśli miałam jakieś gojące się niedoskonałości i odczuwałam ból ten tonik go niwelował
+ skład cieszy widząc, że nie ma  w nim alkoholu
+ wygładza skórę delikatnie
+ nie podrażnia ani nie uczula
+ tani
+ wydajny, po 3 miesiącach codziennego użytkowania została 1/3 produktu
+ matowi

- nie powoduje zmniejszenia się ilości niedoskonałości, inne toniki to robiły dlatego mi tego brakuje. Nie czuć tego charakterystycznego  mrowienia, świadczącego o silnym i dogłębnym działaniu na skórę
- nie nawilża, po jego użyciu na najsuchsze partie skóry mam ochotę od raz nałożyć dobrze nawilżający krem

skład


Podsumowując, jeśli macie skórę, która nie boryka się z niedoskonałościami i nie jest bardzo wysuszona, to ten tonik powinien być dla was świetnym kosmetykiem i będziecie zadowoleni. Ja do niego już raczej nie wrócę, bo jednak potrzebuje czegoś odrobinę mocniejszego jeśli chodzi o oczyszczanie, ale mogę polecić wypróbowanie tego toniku :)

Po jaki tonik wy chętnie sięgacie?


Cena: 5.99zł
Pojemność: 200ml
Dostępność: Natura

4 komentarze:

  1. Muszę kiedyś wypróbować :) A tymczasem zapraszam do mnie na mini rozdanie powiązane z konkursem tylko do 31 sierpnia :)
    - KLIK - byłabym wdzięczna za głosik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam tego typu produktów, wolę żele do mycia :) Jednak myślę, że jak na tonik to i tak dobrze sobie radzi, z tego co napisałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel też używam, ale jakoś nie czuje że twarz jest taka dobrze domyta i odświeżona dlatego lubię używać toniki :)

      Usuń
  3. Z ziai kupuje czasem ogórkowy i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy dodany komentarz :)