środa, 4 września 2013

Żel pod oczy - Avon żel pod oczy z czarnym kawiorem


Hej kochani :)
W moim ostatnim poście w którym pisałam o produktach z Avonu wspomniałam, że zrobię post o pielęgnacji, która jest godna polecenia. Jakiś czas temu była taka duża promocja na żel pod oczy z serii Planet Spa z Kawiorem, więc zamówiłam bo wyszło za to grosze. Teraz jest to mój stały pomocnik makijażowy  :)







"Luksusowy, nietłusty żel wygładzająco - rewitalizujący na okolice oczu z wyciągiem z czarnego kawioru i alg. Testowany klinicznie i dermatologicznie. Zapewnia 24 - godzinne nawilżenie. Redukuje widoczność zmarszczek w okolicach oczu. Uelastycznia skórę."

+ wygładza, jest to coś jak lekka baza silikonowa na powieki, nie czuć typowego silikonu, ale to wygładzenie jest na prawdę przyjemne w dotyku
+ utrwala, bez bazy cienie pod nim trzymią się znacznie dłużej niż bez
+ nie wysusza
+ wydajny
+ nie podrażnia ani nie uczula
+ nie szczypie po dostaniu się do oka
+ nie lepi się
+ szybko się wchłania
+ rozświetla delikatnie skórę pod oczami 

+/- nawilżenie jest ale małe, na pewno nie są to 24h super nawilżenia

- żadnych zmarszczek to on wam na pewno nie usunie 

Jeśli szukacie takiego żelu pod oczy, który właśnie pomoże wam z trwałością makijażu, a na pewno mu nie zaszkodzi i dodatkowo będzie chronił wasze powieki przed makijażem to będziecie zadowolone z niego :) Nie ma co ukrywać, że żaden krem z Avonu nie usunie bądź w jakiś pozytywny sposób nie wpłynie na zmarszczki pod naszymi oczami, ale dla młodych osób taki żel nie będzie zły.

Cena: 5.99 (za tyle ja kupiłam) , ok 20zł
Pojemność: 15ml
Dostępność: konsultantka, internet

8 komentarzy:

  1. o, nie spotkałam się z nim jeszcze, gdy będę szukała czegoś do utrwalenia makijażu na pewno się skuszę na ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie jestem przekonana do kosmetyków pielęgnacyjnych avon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On nie daje super pielęgnacji, jednak jeśli ktoś ma dobry krem pod oczy na noc i nie potrzebuje dużego nawilżenia w dzień, to ten się sprawdza dobrze przynajmniej u mnie :)

      Usuń
  3. nie widziałam go, ale chyba godny uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie kupuję nic, Avon mnie potwornie uczula...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko trafić na dobry krem pod oczy, ja ciągle szukam ideału... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy dodany komentarz :)