czwartek, 19 września 2013

TAG: Kolory tęczy :)


 

Cześć kochani ;) Przychodzę do was z tagiem, na którego już dawno miałam ochotę ale nie mogłam się do niego zabrać do momentu, aż zostałam 'otagowana' przez grimagee :) W tym tagu chodzi o to aby pokazać swoje niezawodne kosmetyki które opakowaniem, zabarwieniem itp. odpowiadają kolorom tęczy.
Więc zaczynajmy ;)

 

Szminka Avon ColorTrend - bardzo mocna i jaskrawa czerwień o wykończeniu matowym. To co mnie powaliło w tej szmince to trwałość, raz jak jechałam do chłopaka malując usta o 12, szminka jeszcze o 18 była na ustach bez żadnych poprawek w dobrym stanie, tak więc wow jak na szminkę za 7 zł :)



Odżywka do włosów Gliss Kur - kocham ją za to jak dobrze pielęgnuje moje włosy i za jej wydajność, jedno opakowanie starczyło mi na 9 miesięcy! Więcej o niej możecie przeczytać <tu> 



Kredka do oczu Catrice - uwielbiam złoto z każdej postaci, odcień tej kredki bardzo podchodzi pod żółty kolor, lubię ją za to, że nadaje delikatnemu makijażowi elegancki i wyrazisty look :) 



Serum na zniszczone końcówki Avon - to co to serum potrafi zrobić z suchymi i zniszczonymi końcówkami to na prawdę jest dużym wyczynem :) Ratuje moje włosy w każdej złej sytuacji i nigdy się na nim nie zawiodłam, moje końcówki są dobrze odżywione przez cały czas.



Eyeliner Bell Deep Colour - jak zobaczyłam kolor tego linera nie mogłam się mu oprzeć ;) Tak na prawdę kreska nim zrobiona tworzy nam cały makijaż i zawsze przykuwa uwagę innych ludzi. Dodatkowo muszę podkreślić, że jest bardzo trwały. 


Lakier Golden Rose Selective - piękny metaliczny kolor idzie w parze z jakością :) Na paznokciach tworzy super dodatek do codziennych stroi. Kocham niebieski kolor  !



Kredka do oczu Avon - kolejna kredka, która wygląda znakomicie na oku, kolor takiego ciepłego fioletu z drobinkami, ładnie się święci ale nie tandetnie! Teraz na jesień jest to znakomity akcent do codziennego makijażu. Jest trwała, miękka i wygodna w użyciu czego chcieć więcej... :) Więcej na jej temat <tu>



Perełki rozświetlające Avon - o ile w lecie nie lubię róży ani rozświetlaczy na swojej buzi, tak w okresie jesienno-zimowym jest to mój stały element makijażu. Delikatny efekt jaki dają mi te kuleczki odpowiada moim potrzebą :) Więcej o tym produkcie <tu>


Przebrnęłam przez swój pierwszy tag myślę że nie najgorzej, dajcie znać czy miałyście któryś z tych produktów i oczywiście zapraszam do zrobienia tego tagu wszystkich, którzy kochają
kolory :)




9 komentarzy:

  1. Miałam serum i krędkę z avon oraz cudeńko z gliss kura. Byłam zadowolona :_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy ten TAG :) Odżywki z Gliss Kur bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. złota kredka i niebieski liner wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są na prawdę świetne, jak lubisz takie kolorki to bedziesz zadowolona :)

      Usuń
  4. ten liner jest genialny !!!
    i taka mocna pigmentacja - jestem w szoku naprawde........polece ci jeszcze liner oriflame kobalt w metaliku - cudowny !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. super;) zielony mnie zaintrygował
    http://ifeon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubię te pomadki;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, że odpowiedziałaś na TAG :)

    Ja to pewnie nigdy się nie pomaluję czerwoną szminką bo totalnie się sobie w niej nie podobam! :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy dodany komentarz :)