czwartek, 28 listopada 2013

Podkład - Essence Stay All Day


Hej kochani :)

Ostatnio jak to się mówi z braku laku odkopałam swój stary podkład Essence Stay All Day i postanowiłam wam o nim napisać. Posiadam najjaśniejszy odcień 20 Soft Nude to jeden z 4 odcieni teko podkładu. Właściwie to z początku miałam dylemat czy to faktycznie podkład, ponieważ na dolepionej naklejce w języku polskim było napisane, że to korektor. Przeczytałam to dopiero w domu, no ale uznałam, że skoro każdy mówi że to podkład to chyba jednak na tej naklejce jest jakiś błąd.


opakowanie ma wygodną pompkę, szkoda tylko, że nie widać ile podkład nam zostało


 + gęsta konsystencja
+ dobrze kryje
+ na dobrym kremie utrzymuje się cały dzień, bez dobrego kremu około 7h
+ nie uczula ani nie podrażnia
+ nie zapycha
+ nie tworzy efektu maski
+ opakowanie posiada pompkę
+ nie podkreśla suchych skórek
+ nie robi smug

+/- może wysuszać przy złej pielęgnacji, ale nie koniecznie
+/- średnio matuje
+/- podkład jest bardzo ciężki, czuć go na twarzy

- mała gama kolorystyczna
- najjaśniejszy odcień nie jest dobry dla bladych cer
- podkreśla zmarszczki
- ciemnieje na twarzy, na zdjęciu niżej możecie zobaczyć różnice od nałożenia podkładu od razu i po 15 minutach


skład:

Generalnie ten podkład nie przypadł mi do gustu, nie wiem skąd tyle dobrych opinii o nim. Przede wszystkim odcienie są okropne, same widzicie, że są pomarańczowe czego raczej nikt nie lubi. Podkład ciężki, na zimę może się sprawdzi, natomiast na cieplejsze dni absolutnie nie.  Leży u mnie i pewnie się zmarnuje bo nie jestem w stanie zużyć go do końca.

Miałyście kiedyś ten podkład? 

Cena: 15.99zł
Dostępność: Natura
Pojemność: 30ml


5 komentarzy:

Dziękuje za każdy dodany komentarz :)