środa, 10 kwietnia 2013

Zakupowo :)

Hej kochani :)

W końcu mam internet i mogę dla was pisać. Dziś byłam na zakupach i kupiłam kilka rzeczy najbardziej mi potrzebnych, jest tylko jedna rzecz z kolorówki i 6 do pielęgnacji. Pewnie to nie koniec zakupów w tym miesiącu ale póki co udało mi się kupić tylko to :)


1. Szampon do włosów Schwarzkopf GLISS KUR hair repair do włosów suchych i zniszczonych.
2. Ekspresowa odżywka regeneracyjna Schwarzkopf GLISS KUR hair repair do włosów suchych i zniszczonych.
3. Płyn micelarny Bioderma Sebium H2O .
4. Micelarny żel nawilżajacy BeBeauty do mycia i demakijażu skóra normalna, sucha i wrażliwa.
5. Maseczka Perfecta liftingująca każdy rodzaj cery
6. Maseczka Perfecta odżywcza cera sucha
7. Utrwalacz Eveline do paznokci

Dajcie znać jeśli miałyście któryś z tych produktów i napiszcie jak się u was sprawdził :)

 Dziękuje wszystkim moim czytelnikom za odwiedzania i komentowanie mojego bloga, mam już ponad 1000 wyświetleń i jest to mój taki mały sukces, bardzo się cieszę z tego powodu

:)

6 komentarzy:

  1. gdzie kupiłaś tą przecenioną biodermę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w mieście jest apteka drogeryjna tam ją kupiłam :)

      Usuń
  2. odżywka to by mi się jakaś taka bez spłukiwania przydała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam że te odżywki z Gliss Kur są rewelacyjne poprawiają kondycję włosów, teraz jest w promocji w rossmannie więc sie opłaca :)

      Usuń
  3. ciekawa jestem tej odżywki :) i gratuluję oczywiście wyświetleń, wiem co to znaczy, ponieważ sama niedawno miałam okazję u siebie ujrzeć tę liczbę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy dodany komentarz :)