poniedziałek, 18 lutego 2013

Podkład - AA Make Up jedwabisty podkład rozświetlający N1

Cześć kochani :)

Kolejnym produktem poddanym ocenie będzie jedwabisty podkład rozświetlający AA w kolorze N1, do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. Prezentuje się on tak:


"Idealny do cery suchej i normalnej podkład maskuje niedoskonałości skóry, rozświetla ją, redukując oznaki zmęczenia."

Pierwszą rzeczą jaką można zauważyć to że nie nadaje się on dla osób o jasnej karnacji. Posiadam najjaśniejszy odcień a jest on bardzo ciemny.


+ nie wysusza skóry
+ przy codziennym stosowaniu wydajność minimum 2 miesiące
+ dość gęsta konsystencja
+ średnie krycie
+ nie wywołuje alergii
+ cena
+ wyrównuje koloryt

- owszem daje rozświetlenie ale jak dla mnie zbyt przesadnie, podkład okropnie tłuści całą twarz nawet te części które mam przesuszone, przez co bardzo się świecimy
- łatwo się ściera, po dotknięciu zostaje nam go dużo na palcach bądź ubraniach
- ciemnieje na skórze
- ciężko mi powiedzieć jak długo się utrzymuje bo on po godzinie tak natłuszcza cerę że ja się czuje jakbym go już nie miała
- waży się w załamaniach oraz całej twarzy

Muszę zaznaczyć że sprawdziłam go również u mojej mamy i u niej sprawdzał się dużo lepiej. Być może ten podkład, co może sugerować nawet opis producenta, przeznaczony jest dla cery dojrzałej, jednak mama nie uniknęła przetłuszczenia się skóry, jednak nie było to aż tak widoczne jak u mnie.

Mam nadzieje że moja opinia się komuś przyda. Pozdrawiam :)

Dostępność: Rossmann, małe drogerie
Cena: 15.99 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy dodany komentarz :)