poniedziałek, 15 lipca 2013

Tusz do rzęs - Maybelline The Rocket Volum’ Express


Cześć kochani :)

Moje drugie podejście do maskar z firmy Maybelline padło na The Rocket Volum' Express.Maskara ta ma za zadanie pogrubiać rzęsy i z taką nadzieją ją zakupiłam.


szczoteczka jest gruba i silikonowa

"Bezgrudkowa objętość rzęs zostaje osiągnięta dzięki ekskluzywnej, elastomerowej szczoteczce Jet - Glide. Rzęsy mają do 8x więcej wybuchowej objętości. Opatentowana szczoteczka pokrywa każdą rzęsę od nasady aż po same końce w mgnieniu oka" 

jedna warstwa tuszu

dwie warstwy tuszu

dwie warstwy tuszu po około 15 minutach

+ podkręca rzęsy, i to na prawdę rewelacyjnie, ja mam długie ale mało podkręcone rzęsy, a ta maskara znacznie je podkręca
+ nie pozostawia grudek, nawet jeśli na początek takie się pojawią one po tych kilkunastu minutach całkowicie znikają, tak jakby tusz się sam równomiernie rozprowadził na rzęsach
+ nie zasycha, można ją spokojnie używać do samego końca i konsystencja pozostaje bez większych zmian
+ nie osypuje się 
+ szczoteczka dokładnie maluje nam rzęsy od nasady pomimo jej grubości, nie zrobimy sobie nią krzywdy
+ nie skleja rzęs, a jeśli to robi to skleja dwie rzęsy w taki sposób że wygląda jak jedna i nie psuje to efektu
+ wydajny

+/- średnie pogrubienie,dlatego że tak jak napisałam wyżej on skleja dwie rzęsy i to jest jakby ten efekt pogrubienia w tej maskarze,  ale tusz sam w sobie  ich nie pogrubia bo ten efekt po nałożeniu właśnie się ulatnia, nawet jeśli początkowo te rzęsy są pogrubione

- ciężko się zmywa, trzeba zużyć więcej wacików i micela niż do innych maskar


Co do efektów tego tuszu, to mimo, że nadal nie znalazłam dobrej pogrubiającej maskary to mi się podoba. Jednak jest jeszcze jedna rzecz, której nie jestem pewna ale odkąd zaczęłam używać tej maskary rzęsy bardzo mi wypadają i muszę sobie zrobić przerwę od tego tuszu i kiedyś przy okazji denka powiem wam czy faktycznie to przez ten tusz tak się mi podziało, bo wcześniej nigdy nie miałam z tym problemu.

Cena: 21.99zł
Pojemność: 10ml
Dostępność: Rossmann, Natura, inne drogerie


5 komentarzy:

  1. fajny efekt na rzęsach, muszę go kupić :)
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja szukam właśnie jakiegoś nowego tuszu :) Ale tego nie brałam pod uwagę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z niego zadowolona, więc jak masz ochotę to możesz go wypróbować myślę że się nie zawiedziesz :) Chodź na początku może Cię trochę on wkurzać

      Usuń
  3. no efekt jest sredni... ja juz mam chyba z 7 tuszy i nie wiem, ktorego uzywac :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy dodany komentarz :)