środa, 6 marca 2013

Krem - Ziaja naturalny krem oliwkowy

Hej kochani :)

Dziś przychodzę do was z recenzją kremu oliwkowego z Ziaji. Jest on do cery suchej i normalnej.


"Uzupełnia niedobór cennych substancji odżywczych. Wzmacniając płaszcz lipidowy działa ochronnie na skórę. Regeneruje naskórek i zapobiega nadmiernej utracie wody. Skutecznie łagodzi podrażnienia. Przeznaczony do cery normalnej i suchej, a w szczególności do skóry skłonnej do podrażnień i wysuszenia."

Skład:
 
+ działa ochronnie
+ łagodzi podrażnienia
+ natłuszcza i nawilża przesuszoną skórę
+ niska cena
+ skóra po nim jest miękka
+ przyspiesza gojenie
+ używając go na noc, po przebudzeniu nie pozostawia tłustej warstwy na skórze 
+ dobrze się wchłania

- jedynym zastrzeżeniem jest to, że krem nie nadaje się na dzień ponieważ jest zbyt ciężki, ma gęstą konsystencje i jest bardzo tłusty.

Moja przygoda z nim zaczęła się gdy zauważyłam że moje czoło jest bardzo wysuszone, wręcz skóra mi się łuszczy. Wtedy zobaczyłam w szafce ten kremiki pomyślałam co mi szkodzi spróbuje. Posmarowałam twarz na noc i na następny dzień tak samo. I te dwa dni wystarczyły żeby ta skóra się zregenerowała i już nie łuszczyła wręcz była gładka. Także rewelacja jestem z niego zadowolona bardzo :)

Dostępność: Drogerie, sklepy z asortymentem kosmetycznym
Pojemność: 50ml
Cena: ok 5zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy dodany komentarz :)